Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Fredrika Andersson - 11 december 2010 16:22

muiken gör mig hel, idag har jag inte gjort något vettigt förutom att vara ute med min katt annars har jag spenderat 5 timmar på att spela gitarr eller lyssna på musik. helt under dag. nu ska jag packa och sen ge mig av till mamma och pappa. 

hoppas ni får en fin lördag kväll allesammans!


Av Fredrika Andersson - 11 december 2010 16:22

muiken gör mig hel, idag har jag inte gjort något vettigt förutom att vara ute med min katt annars har jag spenderat 5 timmar på att spela gitarr eller lyssna på musik. helt under dag. nu ska jag packa och sen ge mig av till mamma och pappa. 

hoppas ni får en fin lördag kväll allesammans!


Av Fredrika Andersson - 11 december 2010 11:02

hej hej hallå bloggen, ikväll ska jag åka hem till mina päron och jag vill åka NU. men det går tyvärr inte för sig, imorgon är det kalas för mig och på måndag år jag min dator och min mobil. NICE :) då ska jag spendera mina ledsna stunder med att spela sims så kanske allt blir bättre. Idag däremot ska jag väll spendera tiden med att läsa ekonomi och ljus. en gnutta manus om jag hinner också. vi hörs sen!

denna fick jag av ellen i present 


  

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards