Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Fredrika Andersson - 5 december 2010 22:04

Rolle tror jag har halsfluss, jippi! :o Jag har sovit 23 timmar idag, känns faktiskt lite bättre nu efter allt sovande, två dagar till av denna vilan så är jag nog frisk som en nötkärna igen. Min kissemiss, Rolle  och jag var ute och lekte i snön igår, eller ja, Rolle och mestadels Ester lekte jag var inlindad i massa kläder och fotade lite smått. 
Tänk om man hade en ordentlig kamera.    det står nog fasen högst på julklappslista, snart fyller jag år och då har jag önskat mig pengar till en ny dator så det ska bli sweet, sen är det bara en mobil och systemkamera jag vill ha så är mina tekniska önskemål klara. förutom det är ett gymkort hög prioritet eller en gitarr. PUSS! 


          

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards