Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Fredrika Andersson - 7 december 2010 16:15

Saker som bekymrar mig:
Min katt slickar på min plastgran

min katt krafsar i marken och på väggen innan hon äter

min katt slickar på alla material som är mjuka

min katt biter mig i hakan när hon vill säga att något är fel

det är närmare två veckor innan jag får träffa Rolle igen 

min feber avtar inte 


4 av 6 saker är pga min katt. hehe, undrar vad det var som gick snett för stackaren. 


Saker som gläder mig:

min katt har inte bitit mig i hakan på ett tag

jag har skrivit två nya låtar idag

det har slutat blöda på mitt finger

snart fyller jag år, och då blir det party

när jag har fyllt år kan jag finna lyckan i att spela sims3

imorgon ska jag baka julgodis och klippa mig om jag inte har massa feber

Av Fredrika Andersson - 7 december 2010 11:53

Att en människa kan sprida så mycket lugn och glädje. Men nu har han åkt, min älskling och det känns jätte tomt och ledsamt, katten fick damp när hon såg att Rolle inte var med hem så nu bits hon och rivs i protest så jag ska ta med henne ut en snabbis till bibblan sen när jag ska lämna tillbaka lite böcker, hoppas det hjälper.
Annars står det still på dagarna, läser prov och manus och skriver loggbok och kollar på filmer och jobbar lite smått med produktionsarbetet men har ingen ork till något, har fått feber nu iaf så då är väll skiten på väg bort! 


om två dagar är jag 18


Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards