Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg under december 2010

Av Fredrika Andersson - 31 december 2010 17:16

GOTT NYTT ÅR!


ska hämta ellen snart sen bär det av :)

Av Fredrika Andersson - 28 december 2010 01:43

händer mycket på dagarna så hinner inte blogga så mycket under dagarna.

Men det har börjat bra och jag hoppas det ska fortsätta så,

hade awsome kväll med Lisa och Julia den 25:e och sov hos awesome Tobias

Idag har jag shoppat skor och trosor i Skövde och även lite nagel prylar, ska se om jag kan lyckas fixa nått fint tills nyår, sen ska jag hinna flytta också :)
Snart ska jag sova men först lite sims. Jag bjussar på en låt med!


 

Av Fredrika Andersson - 24 december 2010 20:36

24 december, julafton lider mot sitt slut, jag är mätt och belåten och tänkte snart ta en talrik till med mat;) Det är så Julen ska vara. Imorgon blir det utgång med Lisa Brage och sedan vidare till Tobias Kopparsjö, det gillas! Min julafton har varit awesome! 

hoppas eran varit det med! 


   GOD JUL   


Mina julklappar:

2100 kr 

en ljud cd med irriterande ljud

två klänningar 

en bolero

en kofta

en kjol

ett par stövlar som måste bytas 

biokort 

godis

sockar

benvärmare 

charader spel 

 (tror det var allt) 

Av Fredrika Andersson - 23 december 2010 12:24

Tobias Kopparsjö

 

  

Av Fredrika Andersson - 21 december 2010 21:51

musikal är underskattat!



Av Fredrika Andersson - 21 december 2010 10:02

 

nu har jag har slängt allt som var ditt

och tagit tillbaka det som tillhörde mig

när natten kommer får tankarna gå fritt

fast jag borde nog sova iochförsig


men mina tankar spränger igenom huvet

jag måste vara vaken kan inte somna känner mig yr

planer, minnen, framtiden allt sånt duvet

de spränger genom huvet jag tror jag spyr


luften i rummet är kvav och oren, jag vill inte va kvar

så jag slänger på jackan och varma skor
går ut och går en promenad,


nätter då du inte kan sova så kan du låta tanken vara fri

kolla upp mot en stjärna och önska dig något,

för mig har de funkat, unigefär som trolleri.


Av Fredrika Andersson - 20 december 2010 00:19

Erik Vilde - helt fantastik. kolla allt, man blir så lycklig!


Av Fredrika Andersson - 18 december 2010 18:08

imorse låste jag ute mig, om ni också vill låsa ute er, kom då ihåg:

mata katten
ta med vantar
Ha på er kläder

ta med mobilen

tjecka så Lisa är hemma och hälst vaken först
haspa upp fönstret på rätt hasp så de går att nå


men hälst av allt glöm inte nyckeln. Lisa är bäst <3
dagens låt är...

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards