Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg under mars 2011

Av Fredrika Andersson - 28 mars 2011 09:46

Lisa Ekdahl.

-

Såg du henne springa, såg du åt vart håll hon drog

Såg du hennes tårar rinna, såg du om hon log

Såg du om min oro är befogad käre bror

Tror du att det gått så illa som jag anar som jag tror.


GLÖM INTE!

A coaded heart, teater föreställning i Skara, Katedralskolans aula

fredag & lördag kl. 19.00 - BÄSTA SKITEN EVER ;) it's true.

 

 Människor jag inte vill leva utan!

Lisa Brage, Julia Ahlström, Fanny Götlind, Ellen Weberg, Alma Fahlqvist, Emma Holmén, Kajsa Brodén, Alexandra Lundberg, Mamma.

Tobias Kopparsjö, Adam Paanen, Fredrik Svensson, Anton Forslund,

Elias Ehn, Henrik Anderrsson, Marcus Frödin, Emanuel Svensson, Pappa.

Av Fredrika Andersson - 21 mars 2011 10:51

5 anledningar till att inte hoppa från ett tak

  • Tobias skulle spöa mig
  • det skulle bli stökigt nere på marken 
  • folk skulle bli så ledsna och upprörda
  • jag skulle inte få ta studenten och ha fin klänning mm.
  • jag vill ju inte hoppa från ett tak 

5 anledningar som får mig att överväga att kanske börja fundera.

  • jag sover kass och vaknar i panik, inte kul
  • jag orkar inte ta mig för vanliga jävla saker
  • om jag inte får nått sommarjobb...
  • jag har lyckats häva ut 2 glas cola, smör, pennor mm, mycket irriterande
  • jag skulle slippa sova bort halva dagrna, fast den teorin håller inte,,, 

    Jag vill ha jobb, förra året sökte jag 3 sommarjobb jag fick 2. I år har jag sökt drygt 20 och inte fått ett enda svar. det är inte alltid bra att vara 18, det är ju billigare att anställa någon under -.- 
Av Fredrika Andersson - 18 mars 2011 12:26

somna som en stock igår, sov länge idag och imorgon är det skola igen. vart skönt att få vila ut idag. funderar dock på vad mitt fredagssnask ska bli. godis, ships, dipp och grönsaker eller kanske glass. HMM... för övrigt är mitt stora dilemma att jag nte har internet hemma i skara så inga uppdaterngar här inte. nej nej. Och till råga på allt har jag hicka :( PUSS!


Gammal bild, ska jag ha dreads igen till sommaren?

  

Av Fredrika Andersson - 14 mars 2011 09:13

Försöker du? - ja det gör jag

varför går det inte då? - men jag vet inte... jag orkar inte, min kropp säger ju emot.


Jag har spytt för 3:e gången utan anledning på 6 dagar, jag har konstant feber som kommer och går och min föryldning släper aldrig och blir istället bara värre.

Uppe på detta kan jag inte sova ordentligt för jag drömmer bara massa mardrömmar som får mig att inte riktigt vilja vara med mer. Jag ska försöka i alla fall lite till.


Min livsgnista tog ledigt för ett tag

Av Fredrika Andersson - 12 mars 2011 11:12

Iväg till skolan, Iväg till den där konstiga "hur länge har jag varit här känslan" Det är ganska intresant faktiskt, Man kliver in i Aulan och helt plötsligt känns det som att det inte finns något annat i livet, att allt cirkulerar kring "A coaded heart" som dessutom kommer bli bäst. Sjukt stolt över mina grymma klasskompisar, började nästan gråta i torsdags på genomdraget för att den är så bra. Kom å kolla vettja.

Imorgon blir det kalas för lillkusinen och då ska jag hem och ha det gött.



Av Fredrika Andersson - 8 mars 2011 06:47

fett bra saker

  • Lisa Brages Blogg
  • Tobias Kopparsjö när han sover
  • att det inte blåser ute, det känns nästan som vår
  • att jag vaknade och var pigg trots att jag bara sovit 4 timmar
  • baconost på hembakat bröd
  • att jag är ledig imorgon 
  • att jag ska sova hemma hos mamma och pappa ikväll
  • Julias busskort


                             Fett dåliga saker 

  • Jag har fått en finne på läppen
  • det går 0 bra saker på TV vid den här tiden
  • jag orkade inte brygga kaffe
  • jag måste vänta på en buss
  • fula damer på TV med stor glugg och vidrig dialekt
  • min brevlådsnyckel är fast i Adams jackficka 
  • jag har fortfarande hosta som en 80 årig man


    Det var allt från mig tillsvidare  

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards