Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg under november 2010

Av Fredrika Andersson - 30 november 2010 23:52

23:55 är klockan jag tänkte hinn apå 5 min så vi får ett till inlägg idag.

Dagen har varit på maxfart och jag är helt slut. 2 prov varav ett gick bra och ett annat inte bra men jag blev godkänd i båda iaf, 
Jag spenderade dagen i skövde med att köpa lite julklappar och ett par vantar. När jag kom hem så var Adam med mig och vi kollade på film å snacka skit.
Maten idag var pannkakor och 3 timmar har gått till att pyssla ihop små julklappar.

23:58 GODNATT PUSS!  

Av Fredrika Andersson - 30 november 2010 09:26

Frulls, en glad, sprallig, liten tös som idag sträckte låret, innan hon ens blivit myndig. Flobytjej som hamnat i Skara, förhoppningsvis inte för evigt. Skratt med högljudda, kraftiga inandningar och ett leende som är svårt att inte ta efter.

Det är min bästa vän det, Fredrika Andersson, Frulls.

/Elias


 

Av Fredrika Andersson - 29 november 2010 22:58

problem lista som för kvällen och morgondagen att kännas hopplös.


  • Jag kan bara 50% av kompleteringsuppgifterna som jag ska kunna till imorgon trots att jag pluggat som en jävla idiot 3 timmar om dagen i en vecka.
  • jag är förkyld så det smäller om det, men finns ingen tid att vara sjuk.
  • sömnproblem på nätter så jag däckar på dagen vid oönskade tillfällen
  • jag har ett engelska läsförståelse prov som är dömt att misslyckas eftersom min förmåga att ta in information genom att läsa inte är komplett
  • imorgon behöver jag ha ett vikrigt möte men hinner inte pga produktion
  • min mänsverk dödar mig
  • jag har 4 prov de kommande 4 dagarna
  • jag är torr så de svider och kliar i hela ansiktet

lista över saker som får mig att inte gå och hänga mig.


  • Imorgon kommer Adam hit
  • på onsdag kommer Rolle hit
  • jag ska baka julgodis i veckan
  • på lördag är det pauli fest
  • nästa vecka blir jag 18
  • min älsklings katt skulle inte klara sig utan mig

    


Av Fredrika Andersson - 29 november 2010 18:34

Sitter hos Lisa och ska snart öva klart på samhällsprov men nu äter vi pepparkakor och dricker glögg och sen blir det nudelwook.. trevligt trevligt!



Av Fredrika Andersson - 28 november 2010 23:02

Rolles låt



Våran låt



Jag Älskar Dig

Av Fredrika Andersson - 28 november 2010 17:49

Tomten är far till alla barnen, fy fan va rolig den är. Jag tröttnar aldrig på den.
"bögar har dom varit, hela tiden har dom varit bögar. IDAG PÅ JULAFTON HAR DOM VARIT DET!" Julstjärnan är uppe och en söt liten julgran, det är bara en kopp glögg jag skulle vilja ha också. Tyvärr ska jag snart börja plugga så då förstörs min julstämmning lite.


-MEN DÖÖ FÖR HELVETE TOMTEJÄVEL


-Det räckar att jag är i det här huset i en minut för att jag ska vilja köra med dubbla kondomer rästen av livet.


Av Fredrika Andersson - 28 november 2010 11:05

huvudet bultar och det är 1:a advent, ska snart hem och julpynta lite :)

gårdagen var kanon bramed massa minnesvärda sitat av mig och lisa.

Hör av mig sen när jag fått lite energi!



Av Fredrika Andersson - 27 november 2010 12:26

Mobilen är stulen och jag kan tyvärr säga att heltplötsligt vill alla ha tag på mig och allt stagnerar. Igår var det Estet fest och jag var en Bäver tillsammans med Julia som var räv och Lisa var Lejon. Alla 3 djur från Narnia. Toppen kväll och ikväll sak vi på 20 års fest jag och Lisa hos Jim. Livet är en fest!


     

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards