Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg under februari 2011

Av Fredrika Andersson - 25 februari 2011 17:39

saker som gör allt lite bättre

  1. tobias
  2. lisa, julia och alexandra
  3. kycklinggryta
  4. cougar town

saker som gör allt kasst

  1. tvättmaskiner som inte sentrifugerar
  2. torkrum utan golvbrunn
  3. utspilda drickor
  4. lägenheter utan tätade fönster
Av Fredrika Andersson - 21 februari 2011 12:43

går det att välja? svar: nej. Det går ju i vågor, jag saknar dom jag inte är med så mycket som jag skulle vilja och är det 3 personer som jag vill ha i mitt liv så är det bannemig Fanny, Alma och Ellen. min bästa vänner lista har alltid toppats av er så det tro fan att jag saknar er nu när alla är här och var och ingenstans. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag saknar er varje dag, och jag älskar er.

 

TILL ER

 

Av Fredrika Andersson - 14 februari 2011 21:21

ooh, kännsligt ämne. Men nu på alla hjärtans dag och allt så tänkte jag att det passade bra i alla fall. Årets vackraste person är Tobias Kopparsjö tro den som vill.

han passade bra in på mina kriterier från första minut, jag tjeckade av honom själv så inget skulle gå snett , och jag är grymt lycklig över att han passar mig så bra.

 


Tio bra saker med Tobias Kopparsjö är följande:

1. han förstår mig

2. han är inte mjäkig

3. han gör mig lycklig

4. han ger mig trygghet

5. han är bra på att visa uppskattning

6. han gillar att sova med mig trots mina brister

7. han ser jävligt bra ut

8. han har lika dålig humor som jag

9. han gillar disney

10. jsg får aldrig nog av honom

Av Fredrika Andersson - 8 februari 2011 13:09

Jag har bott största tiden av året med Fanny, en liten del med Lisa och Rolle hade en liten fristad på mitt rum några månader, så... vem är årets roomemate? 

jo - FANNY GÖTLIND! Tjejen som älskar all min mat hur dåligt, simpelt eller genialt det än är, tjejen som ger sveriges mysigaste kramar innan hon ska åka och dansa, tjejen som diskar till mina nya låtar när jag sitter i hallen och spelar och som tom låter mig sova på hennes soffa när när jag mår dåligt trotsa att mitt rum är 2 meter bort. 

Fanny, Jag älskar dig!  

(gammal underbar bild)

  

Av Fredrika Andersson - 7 februari 2011 21:14

Winnerbäck är kärlek :)


Av Fredrika Andersson - 6 februari 2011 11:50

jag sitter ensam i en lägenhet fångad i ryd för att västtrafik för omväxlingsskull får för sig att inte köra till barkvägen på obestämd tid. Ser jag ut som en tjej som vill gå till centrum eller? DESSUTOM går bussarna till skara sjuuukt kass, vad händer med kollektiv trafiken i detta landet eller? Det blir till att läsa manus på egen hand plugga EU frågor och baka en kaka till min kära klass som jag ber 1000 ggr om ursäkt till.

medans Tobias Jävla Kopparsjö kosar i en bubbelpool på badet i skövde. KUL! -.-


igår var en bra kväll, jag har 0 bilder så ni får en gammal tills vidare :)

  

Av Fredrika Andersson - 3 februari 2011 15:17

uppdateringen av 2011 kommentarer utvidgas lite för var dag, kolla upp

Av Fredrika Andersson - 2 februari 2011 20:25

Adam, när jag än behöver dig finns du alltid där. Tom. när du sitter i Rom och dricker öl lägger du ner tid på att trösta mig över telefon, det finns ingen som du. Jag kan inte beskriva hur otroligt tacksam jag är för att du satt i en stol på P&L med en whiskey i näven och fällde dryga kommentarer. Hur glad jag är över att du spöar mig i tv-spel,

hur upprymd jag blir varje gång du skickar ett sms. Jag tycker om dig så sjukt mycket!

Tack för att du finns och gör mitt liv så jävla bra, du är bäst på alla sätt   


  

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards