Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Fredrika Andersson - 24 november 2010 21:26

"man säger mycket men man vet så lite om sig själv när ångesten och ensamheten kommer"


klockan har slagit 21 för 30 minuter sedan. Varför går tiden så långsamt men ändå så fort. Hur ska man förklara, det jag gör går långsamt, det tar en evighet att känna och tänka och reagera på alla intryck och all information utifrån men tiden blixtrar förbi och vips ska man gå och lägga sig för att nästa dag gå upp igen och gå igenom samma förvirring och oro igen. Vad känar det till? jag hinner ju ändå inte göra allt jag tänkt hinna i alla fall. Idag var jag på BUP kom hem, handla, plugga lite lagade mat och plugga lite till och nu är jag här och skriver igen.. Jaja, imorgons att göra lista är i alla fall.

Engelska nationellt skriftligt

Städa
Plugga
Baka

GODNATT!

Av Fredrika Andersson - 24 november 2010 18:20

En klassiker från säkert och en låt från deras nya platta blir det ikväll, jag älskar båda två, sjukt bra, verkligen!

"För ingen kan leva utan en bästa vän, jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli, vi kommer att dö sammtidigt du och jag!"


"Hjärtat brister i takt med musiken. Är ni bed mig systrar bröder, dansa fastän hjärtat blöder!"


En extra tanke till min favorit Lisa Brage!! <3 finns ingen som du!

Av Fredrika Andersson - 24 november 2010 07:11

det är ingen mening till skönhetssminkning idag,ska snart bege mig mot skolan i motvind. Kan inte påstå att jag är jätte taggad. Hoppas ni får en bra förmiddag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards