Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Fredrika Andersson - 18 november 2010 18:44

varning spoilers

Asså serriöst, jag tyckte min kompis var as töntig när hon sa att hon grt av slutet på sessong tre i 15 min, men jag har suttit och gråtit i 20. Vad fan hände?
Min ljusa tanke om att hon nog överlever och kommer tillbaka i sessong 4 var tyvärr bara en drömtanke, HON DOG! :O Jag vet inte hur det ska gå nu? Hur ska jag gå vidare i de här? jag kommer inte kunna kolla klart på den sista sessongen. ååååh.
Jag måste försöka smälta detta.. Hörs sen!


 

Av Fredrika Andersson - 18 november 2010 16:37

det är ju inte kul att vara sjuk i alla fall,
jag har ingen ork till något. ska försöka finna lite styrka att ta mig till Lisa så jag kan låna henne busskort så blir inte resan så jävla dyr imorgon. Annars har dagen gått ut på att kolla på OC två avsnitt kvar på 3:e sessongen.
Idag fick vi våra roller, det blev väll som föutsskådat, men jag gör det bästa av det, Jag kan. SÅ DET SÅ!
hörs sen!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards