Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Fredrika Andersson - 21 november 2010 18:32

Sitter och spelar sims och äter kladdkaka, sweet!

Rolle ska instalera den nya expantionen snart, ännu mer sweet!
Men fram tills dess fortsätter jag med min värld av mig & rolle i en ahoshållet
och i andra finns Julia, Emma, Lisa, Viggo, Micke och Christer.
Konstigt nog är det Lisa som flörstar med alla o0 :P

PUSS!

Av Fredrika Andersson - 21 november 2010 12:33

vaknade upp till denna underbara låt i morses. :) Snart blir det frukost, ägg!

 

Av Fredrika Andersson - 21 november 2010 00:29

Snön föll här utanför mitt fönster förut, jag viste inte om jag skulle bli glad eller ledsen. Varför är man så kluven när det gäller vinter? Jag är glad för att jag känner den där julmysiga känslan i hela kroppen och så får du ta på dig en massa mysiga kläder, när du ska gå ut har du på dig raggsockor, halsduk, mössa, vantar en mysig vinterjacka och kanske ett par mysiga benvärmare och snygga skor. Vinter skor... snygga vinterskor... Jag har verkligen svårt för det. Jag vill ha ett par stövlar. nej. Ja vill ha 3 par stövlar. ett par med klack rundad tå, ett par utan klack som är knä höga och ett par stövletter med klack. + ett par kängor, jag har ett par med klack en jag vil ha utan klack också.. o0 men vart ska man hitta allt eller ens något av de? Antingen är det för stort eller så är det en massa band och rosor och rosetter och annan jävla krimskrams på dem. Kan de kanske ta och att designa ett par skor som folk kan gå i? Jaja. nog om det, detta ska inte vara nått modeinlägg utan snarare hur jag känner inför vinter. Det jobbiga med vintern är inte snön, inte om den bara få ligga och se vacker ut. Men det får den ju inte! Det är alltid massa enerverande skit ungar som ska kasta snö på folk som går förbi. Det är en sak om man har snöbollskrig i sin trädgård med vänner och familj men på stan? HALLÅ! eller när bilarna kör i det och det blir sådär brunt och slaskigt. usch, slask är det absolut värsta av allt. När jag blir kung ska jag förbjuda slasket. Det lovar jag! pft. Och en sak till som är dålig med all denna kyla, är förkylningar. Jag har hamnat i en just nu -,- det är totalt hopplöst. Man känner sig hängig och jätte ful. Ligger i sängen och tycker synd om sig själv och låter ens pojkvän passa upp, Det är vad man gör. Men ändå. Inte skulle jag vilja ha en jul utan kyla. Det har ju sugit dom åren de inte varit vinter på julafton. Förra året lyckades moder natur ganska bra iofs, men för två år sedan var det solsken och inte en snöflinga så långt ögat kunde nå. Var det julen 95 som de va sån jävla snöstorm? i vilket fall jag var bara en lite tjock unge som grävde i snön och allt jag hade att gräva med var min hink och spade och drivorna var lika stora som jag. Fast jag tog hjälp av min storebror, han hade en snöskyffel som tur var, jag har en jätte söt bild på de hemma. :) Jag vill ha snöstorm igen. Eller nej men jag vill ha snö iaf upp till fotknölarna och lite is på gatorna så de behöver sanda och grusa och allt vad det nu heter. fast kanske mellan typ 22 och 30 december ;)

LÄNGE LEVE VIT JUL!


*trallar* tomten jag vill ha en riktig jul, en son som man har, när man är liten. tomten jag vill ha en riktig jul, Jag vet att du inte gör mig besviken! *trallar*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards