Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Fredrika Andersson - 11 april 2011 10:40

I dag är jag ledig så jag sitter här framför tv:n med en katt som går på mig och tangentbordet, hyvsat irriterande men han är söt så vad ska jag göra. Jag borde kanske ge dom mat... ehe. Dagens shema är väll att skriva klart religionen, kolla loggboken, ut och röra på sig, handla och kolla på film. Med lite tur så sover jag hos mor och far också eftersom jag inte har några lektioner imorgon heller. sweet! 




 Ha en bra dag, här får ni lite bra musik med


 

Jag lever med mina minnen

 Och sår som ingen kan se

Jag lever med mina minnen

Försöka glömma är ingen idé

Man skadar inte om man älskar

Vilket du faktiskt säger att du gör

(Sara Varga)






Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards