Frulls, inspiration i vardagen

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Fredrika Andersson - 2 februari 2011 20:25

Adam, när jag än behöver dig finns du alltid där. Tom. när du sitter i Rom och dricker öl lägger du ner tid på att trösta mig över telefon, det finns ingen som du. Jag kan inte beskriva hur otroligt tacksam jag är för att du satt i en stol på P&L med en whiskey i näven och fällde dryga kommentarer. Hur glad jag är över att du spöar mig i tv-spel,

hur upprymd jag blir varje gång du skickar ett sms. Jag tycker om dig så sjukt mycket!

Tack för att du finns och gör mitt liv så jävla bra, du är bäst på alla sätt   


  

Av Fredrika Andersson - 2 februari 2011 06:29

  1. fan va det blåser ute -.-
  2. det var gott med frukost,
  3. mjölken är slut till kaffet
  4. dock går det ner utan
  5. Tobias är vackrast i världen när han sover
  6. Charlie (katt) är en fjäskpotta
  7. jag vill inte gå ut i blåsten om 20 min
  8. dock kommer jag få göra det ändå
  9. jag har halsmandelsinfektion
  10. jag har urinvägsinfektion

extra punkt på listan:

Igår hittade jag en mega fin balklänning! mörklila


Presentation


Fredrika Andersson
18 år och human

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du denna bloggen dagligen?
 ja, flera gånger
 ja, en gång
 nej, men någon gång ibland
 nej, detta var första och sista
 nej, men jag tänker göra fom. nu

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards